Tuesday 2 December 2014

::KEK GULUNG SERUNDING AYAM::

Mana-mana kedai bakeri pun pasti ada kek ni. Kebiasaan nya di jual dalam bentuk slice atau saiz yang kecil. Kek ni lembut & sangat sedap. Kerana ianya digulung dengan mayonis dan serunding ayam. 

Kek Gulung Serunding Ayam 

Ada beberapa kali Hamid Trading & supermarket Chau Sui Teck call suruh hantar kek ni tapi saya selalu tiada masa. Sebab sibuk dengan urusan luar & anak kurang sihat. Cuaca kita di Sandakan tidak menentu sekarang ni, kejap panas, kejap hujan. 

Bagi yang mahu merasa kelazatan kek ni, boleh Whatsapp saya ke 012-8440271, nama saya Marina. 
Kalau tempah dengan kami, insyallah fresh lagi sebab kek akan dibuat dekat-dekat tarikh di kehendaki. Maklumlah mengandungi mayonis kan, jadi mestilah segar dan moist. Kalau di kedai bakeri ada juga, cuma kena hati-hati memilih, kawan saya pernah beli, katanya mayonis sudah masam. Mungkin kerana disimpan terlalu lama. Biasalah nama pun sudah kedai. Ok la sampai di sini sahaja. Insyallah ada apa-apa, whatsapp saja ya. Saya online hingga jam 9 malam sahaja ya. :-)

No comments:

Post a Comment