Saturday 27 December 2014

Selamat Hari Natal / Merry X-Mas 2014..

Salam 1 Malaysia,
Hehe terus 1 Malaysia kan. Yalah untuk pembaca semua. Tim kami ingin mengucapkan selamat menyambut hari natal pada yang beragama kristian dan selamat bercuti pada semua ya. Maklum lah kita semakin menghampiri hari-hari terakhir bulan Disember sebelum menuju ke bulan Januari 2015. Punyalah cepat masa berlalu kan. Ok di sini saya sertakan gambar Gingerbread House sempena krismas tahun ini tempahan Antie Jo dari Tmn Mawar, batu 5, Sandakan. Terima kasih ya bagi kepercayaan kepada saya buat gingerbread ni. Ini pertama kali saya buat pada krismas tahun ini kerana tahun yang lalu saya tidak berkesempatan membuat nya. Masa itu sibuk dengan tempahan di penghujung tahun.

Bah jom tengok.. :-)
Gingerbread House 1kg

Tempahan atau pertanyaan harga, sila whatsapp saya ke 012-8440271 Kak Marina ya. Tempahan haruslah dibuat 3 hari sebelum tarikh dikehendaki itupun selepas pembayaran diterima ya.
Boleh baca syarat & terma di sini bagi memudahkan anda: Cara Membuat Tempahan & Pembayaran

No comments:

Post a Comment